pondělí 31. března 2014

Garnier Perfect Blur

Tak a konečně to přišlo.....testování Perfect Blur od Garnier.
 
Měla jsem tu možnost vyzkoušet tento produkt. Přišlo to jako klasický vzorek, mini vzorek. Máme být perfektní  za 5 sekund :)
 
 
Jdeme na to :
 
Moc jsem se těšila až vyzkouším jak tento produkt funguje. má jít o bezbarvý krém který díky unikátní a lehké konzistenci vyrovná vrásky a póry, sjednotí a zmatní pleť. Inovativní složeni s částečkami odrážejícími světlo maskuje nedokonalosti ihned po aplikaci. 
 
Co se mi hrozně líbilo byla struktura . JE to taková našlehaná pěna  jakoby nebo jak to popsat. Strašně lehounké, a na pokožce to vytvoří takový samet :) No prostě jsem byla unešená. 
Vůně jsem si vůbec nevšimla, asi je to bez vůně, takže pro citlivé nosíky ideální:)
 
 
A jak to funguje? :
 
Myslím že s tímto produktem neuděláte chybu když si ho koupíte i když pro mě je to trochu moc(svatba dá zabrat :D ) Opravdu zmatňuje ,sjednocuje a vyrovnává póry a lehké vrásky( velké zatím nemám)
Co se týče nedokonalostí tak nezakryje vám to pupínky ale pleť je uplně jiná taková zdravější ( to mi bohužel vyfotit nešlo ) .
Je to prostě krásný pocit.
 
A teď foto důkaz já se zaměřila na póry na tvářích a jak už jsem říkala zlepšení tam určitě je. Já si to zkusila tak že jsem jen jednu tvář namazala Perfect Blur druhou nechala jen s denním krémem ( má se používat po denním krému) .
A tady je rozdíl. Poznáte která tvář je S a BEZ ?:)
 

 
 
 
Ti co tipovali že pravá tvář (pohled na foto), tipovali správně ...myslím že to jde vidět hodně (póry mám na obou stranách rozšířené stejně)
Tímto výrobkem jsem nadšená . Může to být i jako skvělá podkladová báze pod make-up. Já si zbytek schovám na ten Náš den ,kdy se budu snažit být perfektní i když mě to bude trvat déle než 5 vteřin:D

 

Žádné komentáře:

Okomentovat