sobota 29. března 2014

Pleťová maska Balea

Ahojky
 
dnes jsem se rozhodla že udělám ještě jednu kategorii a to o kosmetice kterou používám abych zlepšila kvalitu pleti. Ať už obličeje a nebo těla :) .
 
Jako první vám chci ukázat mojí oblíbenou masku na obličej. přiznávám se dřív jsem masku použila jednou za měsíc , ale teď se snažím používat přesně jak se má :)
 
Tak a teď  k masce:
 


Maska by měla být pro každou pleť ale myslím že třeba sušší pleť by jí snést nemusela...Byla by asi ještě více vysušena a  to díky jílu, který absorbuje kožní tuk(maz).
Balení je na 2 použítí .
 
 
Maska mě po nanesení nijak nepálila, nedráždila. 
 
 Po použití pleť krásně vypnutá hlavně matná. Co ale musím opravdu zdůraznit že pleť je po ní opravdu hodně suchá takže musí se použít dobrý hydratační krém vám určený .Takhle maska mi pomáhá i k hojení vzniklých pupínků .Vysuší je a tím pomáhá aspoň trošku. Hlavně je to pro mě 15 minutový bezva relax :)
 
 
A něco pro zlepšení nálady: :D



 
 
 



 

Žádné komentáře:

Okomentovat