sobota 22. března 2014

Make up Avon LUXE

 
Tento make-up mi půjčila kamarádka na vyzkoušení:) A já jím byla nadšená. Ale nebudu předbíhat:)
 
 
Make up nám slibuje :
 
Hedvábně jemné složení okamžitě splyne s tónem pleti. Lehké složení zároveň umožňuje pleti dýchat a dodává jí potřebnou hydrataci, bezchybný vzhled a krásnou vůni. Neucpává póry, s SPF 20. Efekt: Make-up obsahuje výtažky z bílého safíru. Lehké hydratační složení dodává pleti bezchybný vzhled. Poskytuje vysoké krytí. (zdr.Avon)
 
 
Make-up vypadá opravdu luxusně. lahvička je laděná do zlatých tonů.
 
Je na pumpičku která funguje tak jak má :)
 


Odstín který se mi podařil vyzkoušet je PORCELAIN
 
 
Překvapila mě hustota make-upu . je více tekutější. Na plet se nanáší snadno a je opravdu lehounký . Když ho nanesete na obličej tak se po chvilce jakoby vryje :) ale neucpává póry (po večerním odlíčení ani jeden nový pupínek ), plet nebyla vysušená a co musím říct je to držák. Večer si nejprve vždy oplachuju vodou než se odličuju . neměla jsem ještě žádnou zkušenost s tím že by to ani vodou nešlo dolů takže padlo více tamponku ale za mě teda k tomuhle velké plus...Asi poprosím kamarádku i o půjčení na svatbu :)
Co se týče krytí není tedy 100% ale je hodně dobré :) což můžete posoudit samy na fotkách .
 
 
před ( můžete samy vidět co já mám z blízka na obličeji)

 
Z dálky to není tak hrozný :D


 
Po (bez pudru ,korektoru atd:) )



 
Za mě spokojenost :)

 
Plet rozzářená,sjednocená ...už jen doupravit :)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat