čtvrtek 20. března 2014

Bioderma sensibio AR BB cream

 
Dnes se podíváme na zoubek Biodermě a to konkrétně na BB cream.
 
 
Tento BB krém , se ke mě dostal náhodou. Slibují že je trochu kryjící ,sjednotí barvu , hydratuje , chrání před slunečními paprsky a rozjasní.
 
No co se týče sluníčko to vám nepovím ještě nesvítilo tak sluníčko aby bylo ozkoušeno ale má mít SPF 30 což si myslím že je dobré:)
 
Odstín je Clair Light a řekla bych že by mohl být světlý ale opak je pravdou, je tmavší i když pro mě ne zase tak moc.
 
 
 
Musím říct že plet krásně hydratuje, nemám vůbec pocit vysušení.
Kryjící je bych řekla i dostatečně , pleť se mi momentálně trochu zlepšila takže toho nemám tolik ,ale sjednotí. Póry nejsou tolik viditelné . Jelikož to není typický make-up nemám takový ten pocit na tváři jako bych tam měla masku. Celkově jsem s ním spokojená jen tedy ta barvička by mohla být světlejší.
 
Co se mi tedy ještě na něm líbí je to že když už mám nějaký ten pupínek roznípaný ,tento bb krém mi kupodivu pomáhá na jejich rychlejší hojení (společně ještě s čistící vodou od Alpy a Roll-on tyčince od aknelotu ,o těchto produktech napíšu příště)
 
Z této řady mám doma ještě micerálku ale tu momentálně používám jen zřídka.
Ne že by byla nějak špatná ale jak jsem již psala objevila jsem něco co mi spíše vyhovuje a micerálka zatím čeká spíše na léto kdy mám obličej citlivější .
 
V budoucnu bych chtěla vyzkoušet jejich přípravky pro mastnou pleť. Zatím to ale možné není tak snad bude příležitost :)
 
A ještě aby jste viděli porovnání jak to tedy vypadá na obličeji i když na tom mém vypadá asi vše blbě mě se to líbí :)
 
 
 
Před
 
 
 



Po
 
 
 
Samozřejmě takto z domu nevycházím když už tak i bez toho bb krému ( ráno na to fakt někdy čas není  a cestou do školky je to stejně jedno :) )
 


 


2 komentáře:

  1. čítala som,že by mal byť pomarančový,ale ako vidím,pekný je.kuuupim.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem četla , ale já si vždy nejprve vše vyzkouším ono jde o to co člvěku sedne a všem se cítí nejlíp, ale pro uplně světlou plet to asi nebude to pravé ořechové

    OdpovědětVymazat