neděle 16. března 2014

Řasenka Jelly pong a krém dermacol Lift & Matt

 
Tak a je to tu první špatná recenze:(
 
A to na řasenku Jelly pong která se nacházela v lednovém Ladyboxu.
 
NEvím jak vy ale já jsem s ní opravdu nespokojená .
 
 
Přišlo mi jako by byla vyschlá nebo tak něco ,už když jsem koukla na kartáček nebylo to prostě ono.
Řasenka mi na řasách dělala takové ty pavoučí nožičky :) , vůbec řasy nenatočila a ani extra neprodloužila. Po chvilce mi z řas padaly takové ty kousíčky ,stačilo prostě mrknout a opadávalo to. Při snaze to vyčesat kartáčkem ( asi proto ladybox přidával ten kartáček :D ) , to bylo o kousek lepší ale i tak .
 
 
Před

 
Po
 
Za mě tedy určitě ne !!!
 
Ale jelikož se mi moc nelíbí ta negativita chci tedy aspoň pochválit krém od Dermacolu který se v boxu taky nacházel. Je to zmatňující a omlazující denní krém.
 
 
 
Opravdu jak slibuje tak mi plet zmatňuje. Sice ne na celý den ale stejně většinou používám i make-up a jako krém pod něj je to paráda. Malinko zmenší i póry jak píšou ale opravdu jen malinko. Pleť je po něm krásně hebká a hlavně mi sedí právě v tom že redukuje ten kožní maz což mi pomáhá v tom že se mi netvoří po něm více pupínků. S jinými denními krémy tak spokojená právě nejsem.

Žádné komentáře:

Okomentovat