neděle 16. března 2014

Timotei šampón

Dnes tak trochu jinak
 

Už dlouho jsem pokukovala po tomto šampónu, ale nebyla nějak příležitost si koupit. Popravdě kupuji šampóny většinou v akcích, takže střídám značky. Tentokrát když jsem si šla opět do krámu , měli na akci tento.
 



 
Je to intenzivní péče o suché a poškozené vlasy, což já mám hlavně poškozené
 
 
Šampón obsahuje avokádový olej což má pomáhat právě vlasy vyživovat a posilovat . A navíc je zanechat krásně jemné.
 
 
A musím tedy uznat že vlasy jsou po umytí opravdu jemné a hlavně se mi tolika nelámou .
A co je nejvíc pro mě příjemné je vůně . Vydrží na vlasech docela dlouho . Vlasy se krásně lesknou. No prostě paráda .A libí se mi uzávěr a lahvička . Musím tedy říct že jsem ráda ho vyzkoušela a vím že se u tohoto šampónu nebát i když zrovna není v akci.
 
 
 
Před umytím
 
 

 
 
Po umytí bez použití balzámu či jiných věci 
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat