čtvrtek 13. března 2014

Avon rtěnka Ultra Colour Absolute

Ahojte ,
 
dnes jsem se konečně odhodlala vyzkoušet rtěnku co mi přišla od Avonu.
Přišel mi odstín Caring Coral.
Barva bych řekla je taková oranžovo-červená.
No nosím spíše světlounce růžové a nebo odstíny malinko do hněda.
 
 
 
 
 
Na fotce to tolik nevynikne aspoň ne takhle:)
 
A co bych o ní řekla?
Původně jsem jí chtěla někomu darovat ale po tom co mi můj přítel řekl že se mu ta brava líbí i na mě jsem jí zase tak nezavrhla.
 
 
Co se mi na ní líbí nejvíc je hydratace. Na mé sušší rty je skvělá:) Textura je krémová.
Líbí se mi že má delší výdrž aspoň tenhle odstín na rtech drží pěkně ještě hodně dlouho.
Nevím jak vy , ale já když si namaluji rty obtisknu si pak rty do kapesníku kvůli přebytečné barvě a tady skoro nic není. za mě tedy spokojenost až na tu barvu:)
No a co dál tady jí máte v akci :)
 
 
 
Před :)
 
 



Po...Pardon za výraz Sluníčko :D
 
 
 
 
 
A na závěr ?
 
Není teď moc času. Moje dětičky jsou nemocné a navíc pomalu a jistě zařizujeme věci na svatbu. :)

Krásné dny i když teď má být docela ošklivo.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat