čtvrtek 6. března 2014

Řasenka od Gabrilla Salvete

  Jak jsem již zmínila v minulém článku dnes bude řeč o starém kousku od Gabriella Salvete , a přímo o řasence NEW VOLUME.
 
 Na řasenku jsem narazila úplnou náhodou a to takovou ,že jsme šli po dlouhé době s kamarádkou na procházku s dětma do města. Šmejdit a počumovat po obchodech. S dětma teda žádná sláva :D .
Zalezla jsem do drogerie Teta a řekla jsem si že se juknu co mají. Paní na mě hned co scháním, já že jestli mi chce pomoc tak ať mi dá nějakou dobrou řasenku ale ne tak aby mě zruinovalo. Pochopte jsem na mateřský a peníze zase nic extra :D.
Koukla a říká že tu mají nějaký výprodeje na řasenku a první co mi padlo do oka byl jasně žlutý obal. Druhý pohled už prozradil že se jedná o řasenku od Gabriellky.
 
 
 
No a taky byla na ní dle mého super cena. Koupila jsem jí za 49 Kč .
 
 
 
Zkoukla jsem kartáček a hned jsem věděla že to je ten tip který já zbožňuju nic složitého ,nic extra .
Měla jsem doma i řasenku D´Amore a ta mi prostě nesedla.
 
 
 
No řasenka se jmenuje Volume tak teda uvidíme jestli nějaký ten objem bude
 
 
 
No na objem moc nepřidá ale krásně řasy prodlouží možná i toho objemu ale že by to bylo něco závratného to ne. I přesto se mi tahle řasenka hodně moc zamlouvá.
Neslepuje, stačí i jedna vrstva já ze zvyku dávám na horní dvě na dolní teda ne. A navíc rychle na řasách uschne takže při prvním mrknutí jí nemáte obtisknutou všude
 
 
K porovnání :
 
 
No jo já se bez řasenky neobejdu a najít vždy tu správnou je u mě boj:) chtěla bych mít řasy mých dětí ty mají krásné řasy od přírody
 





"Oči jsou oknem do duše"
 
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat