čtvrtek 6. března 2014

Začít se musí :)

Když jsem si založila blog a pak přemýšlela čím asi začnu pořád jsem se nemohla rozhodnout.Můj problém vyřešila výhra v podobě testerky Long Lasting Make-up 3 in 1 and Liquid Concealer od Gabriella Salvete.




 
 
 
 
A teď k samotnému Make-up 3v1.
 
Když přišel balíček a já jako první zkusila odstín, nejprve jsem se lekla tmavšího odstínu ale zase na druhou stranu by se dal použít v létě. Jaké ale bylo překvapení když jsem ho vyzkoušela na obličej. Nebyl vůbec tmavý. Dostala jsem ho v odstínu 02CREAM a mě vyhovuje na jedničku.


 
 
Pleť mi po něm vůbec nelepí, krásně se přizpůsobí , pleť není vysušená a opravdu lehce kryje nedostatky. Dokonce nejsou tolik viditelné rozšířené póry.
                                                                     Foto ještě bez
 
 
Jak můžete vidět mám problémy s pletí. Cítím se jak puberťačka. Momentálně se mi splašily hormony, myslím že každá žena pochopí proč.
No a teď k výsledkům PO.
 
 


Myslím že rozdíl vidět je. Za mě tedy velké díky tomuto produktu protože nejsem z těch co na běžné nošení potřebují tunu na obličeji aby zakryly vše... líbí se mi ten pocit že sice není vše na 100% ale mám krásně sametovou pokožku a hlavně sjednocenou.
 
 
 
A teď druhá věc : Korektor
 
První věc co mě překvapila byla konzistence a štěteček. Jsem zvyklá na tuhé korektory v klasické tyčince. Druhá věc odstín. Mě přišla 02. Na mě moc tmavé ,mám radši světlejší barvu.
 


 
Co se týče krytí, tak to tam určitě je jenže na fotce to prostě nějak nevynikne. Jen teda na čem to jde nejvíc vidět je, že žilky určitě kryje mám jednu na víčku a tu to schová. Navíc jak je tmavší tak mi přijde že mi to dělá kruhy pod očima ještě větší:) ale na léto bude super.

 

Před
Po
 
Prosím nevšímejte si mého neupraveného obočí nějak teď nebyl čas:) Ale hned jak recenzi dopíšu jdu na to:)
 
 
A závěrem ?
Na závěr chci říct že celkově tyto dva produkty jsou vynikající. Pleť je rozzářená ale ne mastná prostě zdravěji vypadá . Doufám že pečující složky v make-upu mi pomohou a ne uškodí ale to se uvidí časem. Zatím nedráždí moji pokožku a ani mi po něm hned nevyrašily nové pupínky jako to mám u jiných make-upů.
 
 
Tímto děkuji a brzy bude další recenze, sice na starší produkt, ale bude stejné značky jako výše uvedené produkty :D

6 komentářů:

  1. Taky jsem si toho všimla, u CC krému, v obalu tmavý, lekla jsem se, ale na pleti nakonec super:)
    Ten korektor vypadá dobře, asi zkusím:)
    A příště úsměv prosíííím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ok příště zkusím úsměv jinak díky za první koment :)

      Vymazat
  2. Dostala jsem k testování stejné produkty jako ty i ve stejných odstínech... Make-up jsem tak trošku zavrhla, ale asi to tedy zkusím i na pleti a uvidíme, jestli bude vypadat pěkně. :) Pěkný článek.

    OdpovědětVymazat
  3. celkom slušne,ani som nečakala popravde

    OdpovědětVymazat