čtvrtek 22. května 2014

Essence linky ve fixu

Tak jo :)
Moje první zkušenost s linkami ve formě fixu.
Linky mi za prvné byly doporučeny a navíc po tom co jsem se dočetla z recenzí tak jsem si řekla proč ne...I když některým nevyhovují.
Cena přijatelná a navíc jsem chtěla ozkoušet něco nového.
Linky jsou krásně černé skvěle barví a drží.
Podrobila jsem je testu a i když nejsou voděodolné ale jen dlouhotrvající , musela jsem zjistit jak jsou na tom s vodou.
Často mi ted slzí oči. Sluníčko, čerstvě posekaná tráva a slzy dojetí s blížící se svatby:).







Nemohu srovnat jak jsou na tom ostatní linky ale hrot na fixu mi vyhovuje. Dobře se mi s ním pracuje i když jsem měla strach:)

A teď tedy k testu:

Na ruku jsem si čmárla čárku a zkusila dát ruku pod proud vody a závěr?


Vidíte samy linky se nehly



Tady můžete vidět můj první pokus s linkami :)

Za mě tedy můžu říct že jsou to pro mě momentálně ty nejlepší linky...kam se na něj hrabou tužky:)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat