středa 21. května 2014

Gabriella Salvete Enamel with hardener 152 a 108

Ahojky chci se podělit o radost z mého včerejšího nečekaného nákupu.

 Moje dcera měla včera vystoupení se školkou ve městě. Jelikož bylo opravdu nádherně šla jsem se synem pěšky. A protože byl ještě čas, řekla jsem si proč se nepodívat do parfumérky když jdu okolo,jenže bez peněz. Lépe řečeno s 20 kč. Ale tak co aspoň neutratím spousty peněz. 
Jak si tak prohlížím sortiment zaujme mě košík s laky na nechty. Jak tak přehrabuju zaujme mě ružová barvička s jemnými třpitky.



Vytáhnu lak a ona to Gabriellka. 

Když jsem se podívala na lepík s cenovkou, musela jsem se raději zeptat zda ta cena na něm platí.




A ano platila. 10 kč. A prodavačka na mě je tam od GS ještě jedna barvička. Takže 20 kč za laky od GS a oba jsou v pořadku :-) 
Laky jsem samozřejmě musela doma.

První vrstva laku není moc krycí a mě rozhodně nestačí.



Druhá vrstva už je skvělá :)


Laky i po dni kdy jsem myla nádobí, máchala si ruce ve vodě stále drží .

Škoda že jsem neměla více peněz u sebe, sice neměli už GS ale měli jiné laky, a já jsem na laky docela úchylná :) ale možná zítra se tam půjdu podívat , ale asi s omezeným rozpočtem abych nesebrala celý košík a nešla domů:)



Žádné komentáře:

Okomentovat