pátek 16. května 2014

Nivea Visage Young Be Beautiful- Tonující matující emulze

Dnes vám chci ukázat pro mě nejoblíbenější produkt za posledních pár dní.
Je jím jmenovaná emulze od Nivei.



Jak píši : "Nivea Visage Young Tónovací matující emulze Be Beautiful! byla speciálně vyvinuta pro mladou normální až smíšenou pleť.
Složení bez obsahu olejových složek se rychle vstřebává a poskytuje pleti okamžitou hydrataci.
Díky speciálním tónovacím pigmentům se krém dokonale přizpůsobí přirozené barvě pleti a zakryje drobné nedostatky, aniž by ucpával póry. Speciální složení zanechává tvou pleť jemnější a hladší.
UVA/UVB filtry chrání před slunečním zářením.
Výsledek: pleť bude přirozeně zářivá, hladká a matná."




A proč je pro mě monentálně tak oblíbený?
Jednoduché. Rozhodla jsem se k radikálnímu řešení lečby mého akné.Sice ano nemám ho nějak hrozné ale nebaví mě neustále zakrývat a zkoušet produkty které některé sice pomáhají ale jen na chvíli a nebo naopak nepomůžou vůbec .
Mám doma pár produktů které pomohly, ale pořád se objevují pupínky i když už ne v takové míře ,ale pořád tam jsou .
A nejhorší jsou asi jizvičky. Těch mám strašně moc.
No ale to je na delší povídání. 
Prostě jsem si zašla ke kožní a ta mi doporučila Skinoren. Zatím ho používám krátce , takže nemohu říct , ale na co zatím pomáhá je to že se i když se nějaký ten bolavý udělá ...druhý den oněm skoro nevím .
Nejhorší na něm je že vysušuje.

A to je ten důvod této emulze. Úžasně mi přes den hydratuje obličej. I když namažu Skinorenem po chvilce přece jen napatlám emulzi a celý den nemám pocit vysušení.

Lehce krycí je také , ale je pravda že je trochu tmavší .
Momentálně to pro mě není problém trochu pigmentu jsem chytla z toho mála sluníčka co bylo v dubnu a stále se drží:)

Nedělají se po něm nové pupínky, to jsem měla ozkoušené i před tím než jsem začla používat Skinoren , takže to není jím.


Tady můžete vidět rozdíl:

Před
Po

                                
Celý obličej a druhá fotka pod tím je po chození venku v silném větru co je tu poslední dobou také samozřejmě s dokončením líčením, vše vydrželo. 

                          





A co vy máte zkušenost? Nebo jak jste zatočily třeba vy s akné,které jsem zde zmiňovala?


Ps: Omlouvám se za nekvalitní fotky,foceno mobile



 

Žádné komentáře:

Okomentovat