pondělí 12. května 2014

Timotei suchý šampón

Ahoj,
tak je to tady. Jak jsem slíbila Timotei na facebooku za to že mi udělali obrovskou radost ve formě balíčku za recenzi na jejich šampón.
Dostala jsem onen šampón a k tomu suchý šampón.


Nikdy předtím jsem zkušenost s žádným suchým šampónem neměla, takže nemám s čím porovnat.
Popravdě mě nadchl.
Vždy před tím když jsem měla vlasy mastnější a culík u mě moc nehrozí tak jsem na rychlo hlavu myla a fenovala. Ale uznejte sami když zrovna pospícháte, není to nic moc.
A tohle je skvělá varianta. Na to když potřebujete na rychlo dát vlasy do kupy a nevypadaly jako by byly zrovna vymáchany v oleji či krému:) , je to prostě skvělé. Pak už si vlasy když budete mít čas umyjete:)

Co se mi ještě na něm líbí je vůně ... zelený čaj....mám ho ráda kdekoliv hlavně tedy ve formě čaje. a vůně na vlasech vydrží delší dobu.... tady je pár foteček před a po 




Před                      Po    

Po pár hodinách (8 hodin po aplikaci) stále nejsou mastné a vůně jde stále slabounce ve vlasech cítit

Žádné komentáře:

Okomentovat